۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
 ۴۰۰۰ لیتر بنزین رایگان ویژه آمبولانس‌های غرب مازندران تامین شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران:

۴۰۰۰ لیتر بنزین رایگان ویژه آمبولانس‌های غرب مازندران تامین شد

چالوس - مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی غرب مازندران از تامین بیش از چهار هزار لیتر بنزین رایگان ویژه آمبولانس‌ها با مشارکت جایگاه داران در منطقه خبر داد.

 به گزارش بازار، به نقل از شرکت پخش فرآورده های نفتی چالوس، تورج امانی با اشاره به تامین بیش از چهار هزار لیتر بنزین رایگان ویژه آمبولانس با مشارکت جایگاه های سوخت غرب مازندران افزود: تعدادی از جایگاه های سوخت غرب استان با دعوت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس برای تامین بنزین آمبولانس های فعال بیمارستان ها و اورژانس ۱۱۵ به صورت رایگان گامی موثر و خداپسندانه برداشتند و بیش از چهارهزار لیتر را در مرحله اول برای مصرف در دستور کار قرار داده اند.

وی ضمن  تقدیر از مدیران جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان های تابعه برای شکست ویروس کرونا و خدمت رسانی مطلوب در شرایط فعلی بیان داشت: این اقدام شایسته در سطح استان های شمالی برای اولین بار در غرب مازندران در حال انجام است تا با توجه به شرایط موجود توانسته باشیم برای مقابله با ویروس کرونا و تسریع روند درمانی نقش موثری را ایفا کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس در ادامه افزود : این اتفاق مهم به صورت یک پویش ویژه در دست اجرا است و تا شکست قطعی کرونا با مشارکت جایگاه های عرضه سوخت ادامه خواهد داشت.

۵۷ جایگاه سوخت در غرب مازندران فعال است.

کد خبر: ۹٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha