۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تکرار گرانی ها علی رغم توجه مجلس به خواسته‌های دولت| مرغ، برنج و روغن گرانتر شد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تکرار گرانی ها علی رغم توجه مجلس به خواسته‌های دولت| مرغ، برنج و روغن گرانتر شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس به اصرار دولت، با اختصاص ۸ هزار میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی در بودجه ۱۴۰۰ موافقت کرد تا در طول سال شاهد افزایش قیمت نباشیم اما اجناس گران می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مصطفی طاهری به افزایش چهار کالای اساسی بازار خوراکی‌ها شامل مرغ، برنج، روغن، شکر اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی رغم اینکه دولت در ابتدای سال وعده عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی را داده بود، قیمت مرغ، روغن و اخیراً هم برنج افزایش یافته است. ضمن اینکه مجلس به اصرار دولت، با اختصاص ۸ هزار میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی در بودجه موافقت کرد تا در طول سال شاهد افزایش قیمت نباشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجلس تمامی خواسته‌های دولت را برای جلوگیری از نوسان قیمت برآورده کرد اما باز هم شاهد افزایش قیمت محصولات غذایی هستیم، افزایش قیمت کالاهای اساسی ضعف هماهنگی میان ارکان مختلف دولت را نشان می‌دهد و این موضوع در جلساتی که با وزرا و مسئولان ارشد دولتی برگزار می‌کنیم کاملا محسوس بوده و هر کدام از آنها به صورت جداگانه کار می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم هماهنگی میان وزرای دولتی آسیب فراوانی را به کشور وارد کرده است، خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان دولتی در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که انگیزه کافی برای کار در اواخر دولت را ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: البته که نوسانات قیمت ارز پس از چند ماه، تاثیر خودشان را در بازار نشان می‌دهد و برخی افزایش قیمت‌ها ناشی از افزایش قیمت ارز بوده که امروز خودش را با تاخیر نشان داده است.

کد خبر: ۹۰٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha