۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
استفاده از فناوری‌های نوین برای تامین هدفمند نیازهای مشتریان و ایجاد بازارهای جدید
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد

استفاده از فناوری‌های نوین برای تامین هدفمند نیازهای مشتریان و ایجاد بازارهای جدید

بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی بیان کرد: با استفاده از فناوریهای نوین در راستای تامین دقیق و هدفمند نیازهای مشتریان، می توان در جهت تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و ایجاد بازارهای جدید گام برداشت.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص ضرورت بازتعریف بازاریابی بر مبنای تحولات نوظهور، گفت: بعد از انقلاب صنعتی چهارم که از سال ۲۰۱۱ شکل گرفت، در بحث مشاغل، حرفه‌ها و کسب و کارها، انقلابی بزرگ رخ داده است.

وی ادامه داد: در این مدت بحث پلتفرم‌ها به میان آمد و کسب و کارهای پلتفرمینگ به وجود آمدند و مقوله‌هایی مانند رایانش شناختی مطرح شدند. قبلا در این زمینه با موضوعاتی همچون رایانش ابری مواجه بودیم، در حالی که اکنون به بحث رایانش شناختی ورود کرده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس، افزود: امروزه وسعت تاثیراتی که مسائل نوروساینس و علوم شناختی در حوزه بازار و بازاریابی می گذارد، بسیار گسترده شده است، در حالی که در کشور ما به این موضوعات کمتر توجه شده است.

کیانی بختیاری تاکید کرد: فناوری های جدید رفتار مصرف کننده را تغییر می دهند. داده های عظیم تولید شده توسط دستگاه های مجهز به فناوری اینترنت اشیاء و رصد تعاملات بین آنها پتانسیل فوق العاده ای ایجاد می کند.

وی ادامه داد: تجزیه و تحلیل اطلاعات، دانش ذی قیمت شناخت نیازهای مصرف کنندگان در گروه ها، جوامع، با فرهنگ ها و سبک زندگی متفاوت را فراهم نموده است و در نهایت می توان از این دانش علاوه بر تامین دقیق و هدفمند نیازهای مشتریان، در جهت تغییر رفتار مصرف کنندگان و خلق نیازهای جدید، ایجاد بازارهای جدید حرکت کرد.

وی در پایان به بخشی از فعالیت های ترویجی و ادبیات سازی سازمان مدیریت صنعتی در حوزه فناوری های جدید اشاره نمود.

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علمی بازاریابی ایران و حضور متخصصان و اساتید بین‌المللی بازاریابی برگزار شد.

کد خبر: ۹۰٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha