۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
آغاز ثبت نام مرحله‌ دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در خوزستان
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت نام مرحله‌ دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در خوزستان

اهواز - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان از امروز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شهروندان شهرهای اهواز، دزفول، ماهشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، شوش، شهر امام، شاهور، لالی، هفتکل، آغاجاری، باغملک و رامشیر می‌توانند در مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن ثبت نام کنند.

وی افزود: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان تعداد چهار هزار ۲۲۹ نفر ظرفیت جدید ایجاد شده که در این مرحله از ثبت نام متقاضیان واجدالشرایط با داشتن پنج شرط لازم قید شده در سامانه می‌توانند در این طرح اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت‌ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته و متقاضیان می توانند از طریق رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیام کوتاه اقدام به ثبت نام کرده و از مراجعه به ادارات و کافی‌نت‌ها خودداری کنند.

رضایی عنوان کرد: متقاضیان می توانند از طریق سایت www.mrud.ir و یا سیستم پیامکی به شماره۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کرده و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند. 

کد خبر: ۹٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مریم IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      سلام وخسته نباشید من کدملی شوهرم ارسال کردم جواب نگرفتم یعنی ثبت شده