۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
خسارت قطع برق به تولیدکنندگان در قم جبران می‌شود
معاون استاندار قم:

خسارت قطع برق به تولیدکنندگان در قم جبران می‌شود

قم - غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از جبران خسارت قطع برق به تولیدکنندگان در قم خبر داد و گفت: باید زمان خاموشی‌ها مشخص و اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد غضنفری قبل از ظهر سه‌شنبه در ادامه برنامه سه‌شنبه‌های اقتصادی، با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه قم از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید که با حضور مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت قم انجام شد، در جمع خبرنگاران به مشکلات قطع برق طی روزهای اخیر برای واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: قطعی مکرر برق فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است که مسئولان استانداری قم برای حل این موضوع در حال تلاش هستند.

معاون استاندار قم با بیان اینکه مسئولیت قطع برق در قم با شرکت توزیع نیروی برق این استان نیست و از تهران مدیریت می‌شود، افزود: به هر استان سهمیه‌ای از انرژی برق اختصاص داده شده و شرکت توزیع برق قم این سهمیه را بین واحدهای صنعتی و بخش‌های مختلف جامعه توزیع می‌کند که ضروری است برای کاهش خسارت‌های احتمالی قطع برق، خاموشی‌ها با اطلاع قبلی باشد.

وی از جبران ضرر و خسارت‌های قطعی برق به صنعتگران و تولیدکنندگان توسط دولت خبر داد و گفت: این مسائل توسط استانداری قم پیگیری خواهد شد ولی باید با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق خسارت‌ها به حداقل ممکن برسد.

خسارت قطع برق به تولیدکنندگان در قم جبران می‌شود

غضنفری منطقه بندی مناطق صنعتی قم و برای قطع برق را از پیشنهادهای صنعتگران اعلام کرد و افزود: این پیشنهاد در استانداری بررسی خواهد شد.

وی همچنین به مشکلات واحدهایی که مورد بازدید قرار گرفت اشاره کرد و گفت: مشکل اغلب واحدها مرتبط با تسهیلات بانکی بود که از طریق شورای هماهنگی بانک‌ها پیگیری می‌شود و مشکلات بیمه‌ای و کارگری واحدهای تولیدی نیز از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم پیگیری خواهد شد.

معاون استاندار قم در ادامه از تلاش و پویایی تولیدکنندگان قم تقدیر کرد و گفت: فعالان اقتصادی و صنعتگران قم با همه مشکلاتی که دارند برای رونق تولید و توسعه صادرات تلاش می‌کنند و نیاز کشور را تأمین می‌کنند.

بازدید از شرکت هانی شیمی کارا پلاست تولید کننده انواع چکمه، دمپایی، گرانول و روغن Dop، کارخانه تولید نبات و کارخانه تولید لوازم بهداشتی و دارویی از جمله برنامه‌های امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم در شهرک صنعتی شکوهیه بود.

کد خبر: ۹۰٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha