۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
سد بزرگ آبی معیشتی خلخال ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار گرفت
نماینده مردم خلخال و کوثر:

سد بزرگ آبی معیشتی خلخال ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار گرفت

اردبیل- نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه به سد بزرگ آبی معیشتی ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار داده است که این پروژه در حال حاضر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر پیگیری مشکلات مردم به یکی از اولویت‌های اساسی و مهم تبدیل شده و در این زمینه نمایندگان مجلس جزو پیشگامان استان هستند که نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: طراحی و تدوین برنامه ها برای رفع مشکلات دورافتاده‌ترین روستاها جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه حل و فصل مشکلات با جدیت در دستور کار است، به طوری که با احصاء و شناسایی مناطق روستایی خلخال و کوثر درصدد رفع مشکلات هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: سد نساز شهرستان خلخال به مدت ۱۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برد که تلاش‌های انجام یافته در راستای فعال‌سازی این پروژه محقق شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نسبت به گازرسانی، آبرسانی، توسعه بخش کشاورزی و عمرانی اقدامات لازم و اساسی انجام شده است.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: پروژه کلور - درام جزو پروژه‌های بزرگی است که زمینه‌ساز تحول بزرگ در استان است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در راستای توسعه جاده‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نیز گام برداشته و مشکلات موجود را در این زمینه به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه به سد بزرگ آبی معیشتی ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار داده است که این پروژه در حال حاضر به کارگاه عمرانی تبدیل شده و بی‌شک اجرای این پروژه می‌تواند در توسعه بخش کشاورزی و آبی منطقه نقشی شایان و حائز اهمیت ایفا کند.

کد خبر: ۹۰٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha