۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان وجود ندارد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان وجود ندارد

درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان وجود ندارد و با عوامل فروش آردهای یارانه‎‌ای به صورت آزاد برخورد می‌کنیم.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام و المسلمین درویشیان در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه ‎ای متاسفانه به دلیل برخی بی‌نظمی‌ها و نظارت نداشتن بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبارهای کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آردهای یارانه ‎ای کشف شد که با تعویض کیسه ‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به فرارسیدن «روز ملی جمعیت» گفت: هفته گذشته از سازمان بازرسی به دلیل اقداماتی که در موضوع جمعیت انجام داده، به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر کشور تقدیر شد.

وی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه ‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درباره انتشار تصاویری مبنی بر رهاکردن هزاران تن پیاز در یکی از شهرهای استان کرمان توسط کشاورزان به دلیل نداشتن مشتری اعلام کرد: بررسی‌های سازمان بارزرسی حاکی از آن است که این موضوع صحت داشته، اما این مشکل تنها مربوط به آن منطقه نیست.

حجت ‎الاسلام درویشیان تأکید کرد: به دلیل برنامه ریزی نداشتن منظم و پایش میزان دقیق محصولات کشاورزی مورد نیاز و مناطقی که ظرفیت تولید این اقلام را دارند، هر ساله شاهد این نوع نابسامانی‌ها در تولید و عرضه برخی محصولات کشاورزی هستیم که بعضاً موجب کاهش شدید یا هدر رفت دست رنج کشاورزان می‌شود.

کد خبر: ۹۰٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha