۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
هزار تخت به ظرفیت اقامتی گردشگری مازندران افزوده می شود
معاون استاندار مازندران:

هزار تخت به ظرفیت اقامتی گردشگری مازندران افزوده می شود

ساری- رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با افتتاح طرح های گردشگری جدید هزار تخت به ظرفیت اقامتی در استان افزوده می شود.

مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پروژه های مختلفی با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد تومانی همزمان با سفر وزیر میراث فرهنگی به استان افتتاح می شود، افزود: با اجرای این طرح ها ۳۲۹ اتاق به ظرفیت اقامتی در استان اضافه می شود.

وی افزوده شدن هزار تحت به ظرفیت گردشگری استان را از جمل دستاوردهای افتتاح پروژه های مختلف گردشگری بیان کرد و گفت: طرح های مختلف بومگردی و اقامتی در مناطق مختلف استان از جمله ساری، گلوگاه، بهشهر و غیره افتتاح می شود.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح های گردشگری ۵۸ هزار مترمربع به سطح تاسیسات گردشگری استان افزوده و برای هزار و ۹۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.

رازجویان با اشاره به میزبانی ساری در رویداد ۲۰۲۲ گفت: در این سفر راهکارهایی برای برگزاری مطلوب این رویداد نیز اتخاذ می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان، توسعه زیرشاخه های گردشگری از جمله گردشگری ساحلی و دریایی را برای شتاب بخشی به فرآیند توسعه استان لازم دانست.

وی با اشاره به وجود حدود ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی گفت: در حال حاضر ۸۷ درصد حریم قانونی دریا در استان آزادسازی شده است.

کد خبر: ۹۰٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha