۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
۷۵۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت شد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان:

۷۵۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت شد

زنجان - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: در ۹ ماهه امسال در بخش رفع موانع تولید بیش از ۷۵۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شبکه بانکی در زنجان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می‌کند، گفت: طی ۹ ماهه سال گذشته بیش از ۱۸۸ میلیارد تومان در بخش رفع موانع تولید تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته از سال جاری در بخش رفع موانع تولید بیش از ۷۵۳ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی در استان پرداخت شده است، اظهار کرد: این میزان پرداخت تسهیلات طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد رشد دارد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان، با بیان اینکه صنوف تولیدی و خدماتی می‌توانند با مراجعه به سامانه «بهین یاب» برای تقاضای تسهیلات از این محل ثبت‌نام کنند، گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۱۳۷ هزار و ۴۶۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه، نوسازی و بهسازی است و در این زمینه هم مدیریت لازم را دارد، ابراز کرد: شبکه بانکی به غیر از تکالیفی که دارد در قالب منابع داخلی هم آمادگی پرداخت تسهیلات به اصناف استان را هم دارد.

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات، اشتغال خوبی در زنجان ایجاد شده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده هم برای توسعه اقتصادی استان و رونق واحدهای تولیدی تسهیلات خوبی را پرداخت کنیم.

کد خبر: ۹٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha