۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
رشد ۲۰ هزار مگاواتی مصرف برق| برق کدام مناطق تهران امروز قطع می شود؟

رشد ۲۰ هزار مگاواتی مصرف برق| برق کدام مناطق تهران امروز قطع می شود؟

به دنبال رشد ۲۰ هزار مگاواتی مصرف در دوم خرداد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، شرکت توانیر جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از سوم تا ششم خرداد ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

به گزارش بازار، مصرف برق در دومین روز خرداد از مرز ۶۷ هزار مگاوات گذشت. شرکت توانیر به بازار می گوید که  میزان مصرف در پیک پارسال تنها ۳۷ هزار مگاوات بوده که نشان دهنده رشد حدود ۲۰ هزار مگاواتی است.  

به دنبال رشد مصرف خاموشی ها در تهران و  چند استان دیگر آغاز شده است. بعد از  انتقادات فراوان به عدم اطلاع رسانی توانیر در باره  جدول زمان بندی قطعی برق، حوالی ظهر دیروز شرکت توزیع برق تهران جدول خاموشی ها  اعلام کرد. این شرکت حالا کمی به فکر افتاده در ابتدای ساعت کاری امروز برنامه زمان بندی قطعی برق طی ۳ روز آینده اعلام شد. البته هم وطنان می تواند از طریق اپلیکیشن برق من نیز از برنامه های احتمالی خاموشی مطلع شوند.

طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است.

با این حال، از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان امکان پذیر نیست، در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

برای مشاهده جدول خاموشی های احتمالی تهران از تاریخ سوم تا ششم خرداد اینجا کلیک کنید.

کد خبر: ۹۰٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha