۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
انجام ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان/ آغاز مرحله دوم از شنبه
مدیرکل راه و شهرسازی سمنان خبر داد:

انجام ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان/ آغاز مرحله دوم از شنبه

سمنان - مدیرکل راه و شهرسازی سمنان از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: ثبت نام این مرحله از شنبه بیست و چهارم اسفند ماه ۹۸ آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین دهقان شامگاه چهارشنبه در نشستی با موضوع مسکن مهر سمنان به میزبانی راه و شهرسازی سمنان، ضمن بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است، ابراز داشت: در مرحله دوم تنها شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، آرادان، سرخه می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام از ساعت از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه تا ۲۴ روز یکشنبه آماده ثبت نام متقاضیان است، ابراز داشت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان ادامه داد: یکی از ویژگی های مرحله دوم ثبت نام این است که متقاضیان نام نویسی در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

دهقان ارسال پیامک کدملی سرپرست خانوار به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ را یکی دیگر از راه های انجام ثبت نام اولیه طرح برای متقاضیان دانست و ابراز کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا این تمهید انجام شده که از طریق پیاممک ثبت نام اولیه انجام و سپس در تاریخی که تعیین می شود مابقی مراحل ثبت نام انجام شود.

وی گفت: از متقاضیان محترم درخواست می گردد به جهت حفظ سلامتی خود و خانواده از مراجعه حضوری به ادارات و کافی نت ها خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان افزود: پس از اتمام زمان ثبت نام متقاضیانی که حائز شرایط لازم باشند با لحاظ شاخص هایی که متعاقباً اعلام می شود اولویت بندی و انتخاب می شوند.

دهقان گفت: در شهرهائی از استان که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر: ۹٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha