۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بزرگراه‌های اردبیل
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بزرگراه‌های اردبیل

اردبیل- حیدری، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راهسازی اردبیل تخصیص یافته است.

محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: نسبت به چهار سال گذشته که تنها احداث ۵۰ کیلومتر راه در دستور کار بوده هم اکنون بیش از ۳۰۰ کیلومتر احداث بزرگراه در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اجرای کامل این پروژه را موثر در توسعه استان در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی اعلام و تصریح کرد: هم اکنون تمام راه‌های استان اردبیل دارای ردیف ملی است و از لحاظ پرداخت منابع برای اجرای این پروژه‌ها مشکلی وجود ندارد.

حیدری اظهار کرد: اعتبارات ملی که در این چهار سال به استان تزریق شده ۲۰ برابر نسبت به سال‌های قبل است به طوری که سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان نیز تخصیص اعتبارات را شاهد بودیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیگیری‌ها برای جذب منابع بانک‌های عامل خبر داد و بیان کرد: برای محور کلور – درام ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک مسکن پرداخت خواهد شد و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز اخیرا بانک صادرات به پروژه اردبیل – سرچم تخصیص داده است.

وی گفت: علاوه بر پروژه‌های یاد شده برای محور پارس‌آباد به مشکین‌شهر و سه رهی رضی به گرمی و بیله‌سوار به دنبال اخذ مجوز ماده ۵۶ هستیم.

حیدری در ادامه از همکاری مدیریت بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن اقدام ملی قدردانی کرد و گفت: در قالب این طرح، ساخت مسکن به تعداد ۵ هزار واحد در دستور کار قرار گرفته تا با تامین زمین رایگان و آورده اشخاص شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با اولویت دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل می‌توانند از مزایای طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند که ارزش زمین رایگان واگذار شده بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر: ۸۹٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha