۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
رفع مشکل تسهیلاتی ۳۷ واحد صنعتی یزد
رئیس سازمان صمت یزد خبر داد:

رفع مشکل تسهیلاتی ۳۷ واحد صنعتی یزد

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مشکل تسهیلات ۳۷واحد صنعتی این استان رفع شد.

به گزارش بازار، محمدرضا علمدار یزدی گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باعث تثبیت اشتغال بیش از ۵۵ هزار نفر در استان یزد شده که این رقم بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه مباحث بانکی و پس از آن تامین اجتماعی، در صدر مسائل واحدهای صنعتی استان هستند، افزود: با تسهیلات بانکی پرداخت شده، علاوه بر تثبیت اشتغال موجود، مشاغل جدید نیز ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در خصوص بررسی و تصویب تسهیلات رونق تولید و بحث سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی واحدها گفت: خوشبختانه تسهیلات مورد نیاز ۳۷ واحد به مبلغ ۱۱۹ میلیارد تومان در جلسه اخیر ستاد تسهیل و فع موانع تولید استان تصویب شد.

علمدار یزدی گفت: ۱۸ مورد از این مصوبات مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش واحدها به مبلغ ۵۲ میلیارد تومان و ۱۹ مورد نیز مربوط به تسهیلات ثابت به مبلغ بییش از ۶۶ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: با تسهیلات ثابت، برای ۶۸ نفر و با تسهیلات سرمایه در گردش برای بیش از ۵۰ نفر در استان اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۸۹٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha