۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
۶۳ میلیارد ریال صرف نوسازی ماشین آلات راه‌سازی شاهرود و میامی شد
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۶۳ میلیارد ریال صرف نوسازی ماشین آلات راه‌سازی شاهرود و میامی شد

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راهداری شرق استان در نظر گرفته شد.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در پاییز و زمستان سال گذشته، ۱۲۱ ساعت در حوزه راه و شهرسازی شرق استان سمنان بارش برف، ۲۹۳ ساعت بارش باران و در ۶۸ ساعت هم کولاک گزارش شد، ابراز داشت: از ۲۵۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در پاییز و زمستان برای برف‌روبی، بازگشایی محورهای مسدود شده و جلوگیری از انسداد راه‌ها ناشی از برف و کولاک شدید در شرق استان سمنان مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  برای حفظ ایمنی جاده‌های استان سمنان در پاییز و زمستان سال گذشته در زمان برف و باران و کولاک، ۳۷۶ نیروی انسانی در شرق استان فعالیت داشتند، افزود: در زمان برف و کولاک پاییز و زمستان سال ۹۹ افزون بر ۶۸۶ تُن نمک و شِن برای بازگشایی راه های مسدود شده استفاده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: در مجموع در یک هزار و ۸۳۷ کیلومتر از محورهای ارتباطی شرق استان عملیات برف‌روبی، جلوگیری از انسداد و بازگشایی راه‌های انسداد شده ناشی از برف و باران خدمت رسانی انجام شد.

عمیدی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های انجام شده ۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راهداری شرق استان سمنان در این مقطع در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: براساس آمار ۲۸۹ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل جاده‌های روستایی و فرعی مصوب شد که با جذب این اعتبار بسیاری از مشکلات راه‌های فرعی و روستایی شرق استان برطرف خواهد شد.

کد خبر: ۸۹٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha