۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
بازار طلا و جواهر التهاب ندارد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری:

بازار طلا و جواهر التهاب ندارد

ساری - رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری، با بیان اینکه بازار طلا و جواهر التهاب چندانی ندارد، قیمت مظنه طلا را دو میلیون و ۵۹۳ هزار تومان اعلام کرد.

مهدی معلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شرایط ایجاد شده در جامعه و شیوع کرونا ویروس تاحدودی عرضه و تقاضای طلا و جواهر را در بازار تعطیل کرده است و افزود: در حال حاضر قیمت انس جهانی طلا هزار و۶۶۷ دلار است.

وی قیمت مظنه طلا رادو میلیون و ۵۹۳ هزار تومان، هرگرم طلای ۱۸ عیار را ۵۹۸ هزار و ۱۰۰ تومان، تمام سکه شش میلیون و ۳۰ هزار تومان، نیم سکه سه میلیون و ۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان و لیتر دو هزار و ۵۶۵ تومان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری همچنین با اشاره به کاهش نسبی قیمت نفت گفت: تجربه و آمارها نشان داده هروقت قیمت نفت کاهش داشته، قیمت طلا و انس جهانی افزایش و صعود داشته است.

معلمی با ابراز همدردی با هم استانی ها به دلیل شرایط موجود در جامعه و از دست دادن برخی از عزیزان براثر ابتلا به کرونا ویروس، از تلاش های مسئولان استان به ویژه استاندار مازندران به عنوان مرد اول دیار علویان و اقدامات ستاد مقابله با کرونا برای مدیریت و کنترل این اپیدمی تقدیر کرد و افزود: امیدواریم روزهای پایانی سال، روزهایی با خاطرات خوش برای مردمان ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به برخی فشارهای اعمال شده در حوزه اقتصادی به دلیل شرایط موجود درجامعه تصریح کرد: با مدیریت در رفتارها و اقتصاد می توان از این مرحله به راحتی گذر کرد.

کد خبر: ۸٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha