۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۴۳ پرونده تخلف دامپزشکی در همدان به مراجع قضایی و انتظامی ارجاع شد
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی دامپزشکی همدان:

۴۳ پرونده تخلف دامپزشکی در همدان به مراجع قضایی و انتظامی ارجاع شد

همدان- نقی پور، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان همدان گفت: ۴۳ پرونده تخلف دامپزشکی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و انتظامی ارجاع شد.

امیرحسین نقی پور در گفتگو با خبرنگار بازار از پایان اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی استان همدان خبر داد و افزود: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، فرآوری و عرضه‌ فرآورده‌های خام دامی از ۲۵ فروردین ماه تا ۲۵  اردیبهشت ماه امسال اجرا شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان همدان هدف از اجرای این طرح را تامین بهداشت و تضمین سلامت فرآورده های خام دامی مورد استفاده مردم استان همدان دانست و افزود: در طول این طرح روزانه به صورت میانگین تعداد ۱۹ اکیپ بازرسی دامپزشکی در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه در طول اجرای این طرح، بیش از شش هزار مورد بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: بیش از ۱۶ تن فرآورده‌ خام دامی غیر قابل مصرف در استان همدان کشف، ضبط و از سبد غذایی خانوار حذف و در این راستا تعداد ۴۳ پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و انتظامی ارجاع شد.

امیرحسین نقی پور با تاکید براینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی در طول سال به منظور تامین سلامت امنیت غذایی تعطیل شدنی نیست و به صورت مستمر برقرار است، گفت: به متخلفان بهداشتی که برای سودجویی خود سلامت مردم را هدف می دهند اخطار و در صورت مشاهده تخلف، از سوی کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی برخورد قانونی و بدون اغماض با آنها به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان همدان گفت: سربازان عرصه سلامت با تلاش مضاعف خود در طول سال برای تامین و تضمین سلامت غذای مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر: ۸۹٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha