۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
اجرای طرح‌های توسعه‌ای اردبیل ۱۵۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم می‌کند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

اجرای طرح‌های توسعه‌ای اردبیل ۱۵۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم می‌کند

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌های خصوصی و دولتی مبنای کار قرار گرفته است.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تمهیدات لازم به عمل آمده و ۴۰ میلیارد تومان به همین منظور در نظر گرفته شده است که این پروژه‌ها در اسرع وقت به مرحله بهره‌برداری و تکمیل برسد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اساسی و مهم استان اردبیل توسعه حوزه صنعت است که به همین منظور درصدد هستیم با رفع مشکلات مربوطه در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام برداشته و برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های خصوصی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: اجرا، تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه‌های اقتصادی در استان از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور درصدد هستیم با تأمین اعتبارات لازم و کافی اتمام این پروژه‌ها را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

شایقی تصریح کرد: توجه به حوزه کارآفرینی و نظام تولید برای جذب سرمایه‌گذاران و صنعتگران باید مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر با توسعه اشتغال‌زایی، مشکل بیکاری جوانان استان را برطرف‌سازی کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: ایجاد رغبت و انگیزه در بین سرمایه‌گذاران و نیز توسعه پروژه‌های زیربنایی و سرمایه‌گذاری را بیش از پیش مورد توجه قرار داده‌ایم و انتظار داریم تا تقویت تولید و اقتصاد در استان هر چه سریع‌تر محقق و آشکار شود تا بتوانیم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد تحقق شعار سال باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل ادامه داد: زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌های خصوصی و دولتی مبنای کار قرار گرفته است که با افزایش منابع هزینه‌ای این استان در شرایط مطلوبی قرار گرفته و به علاوه سند آمایش استان در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال روستاها نقش تأثیرگذاری خواهد داشت.

کد خبر: ۸۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha