۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
مدیرعامل ایدرو مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در شرکت هپکو شد
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مدیرعامل ایدرو مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در شرکت هپکو شد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از تعیین مدیرعامل سازمان ایدرو به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در شرکت هپکو خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی، از تعیین مدیرعامل سازمان ایدرو به عنوان مسئول پیگیری تحقق رونق تولید در شرکت هپکو به دستور وزیر صمت خبر داد و گفت: در ادامه پیگیری‌های مربوط به تحقق رونق تولید در شرکت هپکو، جلسه‌ای با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان امور صنعتی، امور معدنی و مدیران عامل سازمان‌های ایدرو و ایمیدرو و نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و مدیرعامل شرکت هیکو برگزار شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در این جلسه، افزود: در این جلسه گزارشی از آخرین نتایج پیگیری‌های انجام شده توسط مدیرعامل شرکت هپکو و معاونان وزیر صمت ارائه و بنده و آقای آصفری نیز توضیحاتی را در خصوص وضعیت کنونی و مشکلات موجود در این شرکت و به ویژه در عرصه تولید ارائه کردیم.

وی اضافه کرد: در نهایت حسب دستور وزیر صمت، آقای مهندس صالحی نیا مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) به عنوان مسئول اصلی انجام هماهنگی‌ها بین معاونان وزیر صمت جهت تحقق رونق تولید در شرکت هپکو و فعال شدن مجدد این شرکت تعیین شدند و سایر معاونان وزیر صمت هم موظف به همکاری با ایشان شدند.

کریمی درباره سفارش تولید برای معادن، افزود: مقرر شد که پیگیری‌های قبلی تا حصول نتیجه تداوم پیدا کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت‌های سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده شرکت هپکو و پیگیری جدی وزیر صمت و معاونان وی، شاهد تقویت بنیه مالی و پرداخت حقوق معوقه کارکنان شریف و صبور این شرکت و فعال شدن مجدد تولید در شرکت هپکو باشیم.

کد خبر: ۸۹٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha