۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
تحقق ۳۳ هزار دلار صادرات توسط شرکت های تعاونی استان همدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان عنوان کرد:

تحقق ۳۳ هزار دلار صادرات توسط شرکت های تعاونی استان همدان

همدان - توصیفیان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بااشاره به وجود یک هزار و ۲۰۶ تعاونی در استان همدان، گفت: شرکت‌های تعاونی استان همدان بیش از ۳۳ هزار دلار صادرات داشته اند.

احمدتوصیفیان در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم تقویت شرکت‌های تعاونی در استان همدان تاکید کرد و با اشاره به وجود یک هزار و ۲۰۶ تعاونی در استان همدان، گفت: شرکت‌های تعاونی استان همدان بیش از ۳۳ هزار دلار صادرات داشته اند.

وی یادآور شد: امروزه شرکت های تعاونی اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می روند که می توانند در بهره وری بهینه در شرایط زندگی، کار و تولید و ارتقا سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه موثر بوده ضمن اینکه سهم زیادی در صادرات کشور داشته باشند.

توصیفیان از وجود یک هزار و ۲۰۶ تعاونی فعال در استان همدان خبر داد و گفت: امیدواریم با ریشه کنی بیماری کرونا شاهد افزایش صادرات کالا توسط شرکت‌های تعاونی استان همدان باشیم.

احمدتوصیفیان بیشترین صادرات شرکت های تعاونی استان همدان را شامل اقلام لوله و اتصالات آبیاری قطره ای، یخچال، دیگ های بخار، تابلوی برق، مبل، دارو، کیف و چمدان، گل، محصولات کشاورزی، تخم مرغ و مواد غذایی عنوان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اضافه کرد: کالاها به مقصدکشورهایی چون افغانستان، ارمنستان، اقلیم کردستان، عراق، ترکیه، سوریه و روسیه صادر شده است.

کد خبر: ۸۹٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha