۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
پروانه فعالیت ۴۰۹ مشاور املاک در زنجان ابطال شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

پروانه فعالیت ۴۰۹ مشاور املاک در زنجان ابطال شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه مشاورین املاک در استان با همکاری سازمان صمت ساماندهی می‌شوند، گفت: پروانه فعالیت ۴۰۹ مشاور املاک ابطال شده است.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: از آذر ماه سال گذشته بازرسی از فعالیت مشاورین املاک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تقویت شده است.

وی با بیان اینکه مشاورین املاک در استان نسبت به اخذ مجوز کسب اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آنها برای همیشه لغو می شود،اظهار کرد: مشاورین املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه مشاورین املاک در استان با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت ساماندهی می شوند،گفت: با ساماندهی که انجام شده مشاورین املاک در سامانه به یک هزار و ۲۰۰ مورد رسیده و پروانه فعالیت ۴۰۹ مشاور املاک در استان زنجان ابطال شده و این تعداد اگر فعالیت خود را به صورت قانونی ادامه دهند فعالیت خود را می توانند دوباره آغاز کنند.

موسوی با بیان اینکه باید بنگاه‌های مشاور املاک در استان پروانه تخصصی لازم را اخذ کنند و در غیر این صورت فعالیت آنها غیر قانونی است، ابراز داشت: دستگاه قضایی با مشاورین املاکی که بدون پروانه تخصصی فعالیت می کنند برخورد لازم را خواهد داشت.

وی افزود: جلوگیری از انجام معاملات نامتعارف و پیش فروش ساختمان و جلوگیری از فعالیت بدون مجوز مشاورین املاک در سال جدید با جدیت دنبال می شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: صدور هر گونه قولنامه یا اجاره نامه فاقد کد رهگیری در استان زنجان ممنوع است.

کد خبر: ۸۹٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha