۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
لزوم ایجاد شهرک صنعتی خصوصی نساجی در گیلان
استاندار گیلان تاکید کرد

لزوم ایجاد شهرک صنعتی خصوصی نساجی در گیلان

رشت- استاندار گیلان بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش در صنایع و احداث شهرک صنعتی خصوصی نساجی و پوشاک در استان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در دیدار با معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، در خصوص ایجاد زنجیره ارزش در صنایع نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی و همچنین لوازم خانگی و نیز احداث شهرک صنعتی خصوصی نساجی و تولید پوشاک در استان بحث و تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری تعیین شده و برنامه های راهبردی دولت برای تحقق این شعار، اظهار داشت: لازمست تمهیدات و اقدامات لازم  و تسهیل در جهت پشتیبانی از صنایع استان به‌منظور تأمین مواد اولیه خصوصا ورق های فلزی که از طریق بورس انجام می گیرد، در نظر گرفته شود.

وی به موقعیت جغرافیایی گیلان، ارتباط با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نیز کشورهای همسود (CIS) اشاره و اضافه کرد: این استان با توجه به مزایای پیش گفته و ظرفیت هایی که دارد، می تواند یکی از قطب های تولید پوشاک کشور باشد.

پروژه های اقتصاد مقاومتی، ایجاد زنجیره ارزش در صنایع نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی و همچنین لوازم خانگی و نیز احداث شهرک صنعتی خصوصی نساجی از دیگر محورهای مورد بحث در دیدار استاندار گیلان با معاون وزیر صمت بود.

کد خبر: ۸۸٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha