۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
اجرایی شدن ۱۵ درصد قانون استفاده از توان تولیدی
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس عنوان کرد

اجرایی شدن ۱۵ درصد قانون استفاده از توان تولیدی

سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: مهمترین چالش پیش روی اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور، کندی و تاخیر در تصویب آیین نامه ها و عدم همکاری برخی از دستگاه‌های مشمول قانون است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی؛ در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: جلسه امروز کمیسیون جهش تولید، جلسه‌ای نظارتی در راستای میزان اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی بود.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون 15 درصد قانون به صورت کامل اجرا شده و 50 درصد اجرای ناقص و 35 درصد آن اجرا نشده است گفت: طبق بررسی های انجام شده مهمترین چالش پیش روی اجرای قانون مذکور، کندی و تاخیر در تصویب آیین نامه ها و عدم همکاری برخی از دستگاه‌های مشمول قانون بوده است.

وی ادامه داد: وجود برخی از ابهامات و تفاسیر در برخی مواد قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی از دیگر مشکلات احصا شده در اجرای این قانون است.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به ضروت حمایت از تولید ملی، جهش تولید و تحقق شعار سال، نامه نگاری هایی با وزارت خانه ها و سازمان های مربوطه برای تصویب آیین نامه‌های این قانون صورت گرفته است.

کد خبر: ۸۸٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha