۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
روز ارتباطات، یادمان مسیر دانایی و اعتماد مردمی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

روز ارتباطات، یادمان مسیر دانایی و اعتماد مردمی است

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را یادمان مسیر دانایی، آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه‌های جمعی توصیف کرد.

به گزارش بازار، متن پیام محمد شریعتمداری به این شرح است: فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت ماه) یادمان مسیر دانایی، آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه‌های جمعی را گرامی می‌داریم.

بی تردید، امروز تحولات بنیادین در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی جامعه، مرهون توجه سازمان‌های پیشرو به روابط عمومی‌ها به مثابه کانون‌های تفکر و محمل داران توسعه آگاهی است.

باید اذعان داشت که به رغم برخی چالش‌های پیش روی جوامع، این روابط عمومی‌ها بوده اند که با درک هوشمندانه و عالمانه از موضوعات تلاش کرده اند با ایفای نقش حرفه‌ای خود، تأثیر ات و تغییرات شگرفی را در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی برجای بگذارند.

از همین رو روز روابط عمومی دلیل خوبی برای یادآوری به یکدیگر است که تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه به توزیع برابر اطلاعات، ارتقا و بهبود افکار عمومی و جهت گیری مخاطبان بستگی دارد، در عین حال معتقدم روابط عمومی‌های خلاق و نوآور، با گسترش مداوم رویکردهای جدید در بازنمایی فعالیت ها، نقادی مستمر در ارزیابی اقدامات و تبدیل غیر ممکن به ممکن، مرکزی برای پیشبرد اهداف و خالق فرصت‌های جهش سازمان در راستای خدمت به مردم خواهند بود.

با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت ماه) و قدردانی از جامعه روابط عمومی کشور به ویژه همکاران تلاشگر و خدومم در روابط عمومی‌های ستادی، استان‌ها، صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه، توفیق و بهروزی روز افزون فعالان این حوزه را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: ۸۸٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha