۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تشکیل ۳۴۸ فقره پرونده برای اصناف متخلف همدان در طرح ضیافت
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

تشکیل ۳۴۸ فقره پرونده برای اصناف متخلف همدان در طرح ضیافت

همدان - جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۳۴۸ فقره پرونده برای اصناف متخلف در طرح ضیافت خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از تشکیل ۳۴۸ فقره پرونده برای اصناف متخلف در طرح ضیافت خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت بیش از دو میلیاردریال جریمه محکوم شدند.

وی گفت: این طرح با آغاز ماه رمضان شروع شد و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت و ۹۸ اکیپ در استان همدان کار نظارت را برعهده داشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: براساس سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی طرح ضیافت ویژه ماه رمضان تاپایان تعطیلات عید سعید فطر با همکاری مراجع ذیربط ادامه داشت و در این طرح ۹۸ اکیپ تعداد ۶۸۳ واحد صنفی را بازرسی کردند.

جودکی گفت: در این بازرسی ها ۳۴۸ متخلف به اتهام گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی،تقلب و مواردی از این دست به پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۰۰ ریال جریمه شدند.

وی گفت: همچنین دو واحد مرغ فروشی و دو رستوران به علت گرانفروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند.

جودکی با یادآوری اینکه مقدار یک تن آلایش دامی منجمد و سه تن کتف و بال تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم شد، گفت: ۹ تن مرغ قطعه بندی شده و ۸تن مرغ نیز در حال خروج از استان کشف و درشبکه رسمی توزیع شد.

کد خبر: ۸۸٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha