۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
همچنان در سیاست می مانم | روزی باید ۱۲ ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد
وزیر نفت:

همچنان در سیاست می مانم | روزی باید ۱۲ ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد

وزیر نفت که مدعی است حتی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری به او داده شود؛ آن را قبول نمی کند و از فعالیت های دولتی بازنشسته خواهد شد، اعلام کرده که همچنان در سیاست باقی می ماند.

به گزارش بازار؛  بیژن زنگنه امروز در حاشیه مراسم امضای قرارداد توسعه میدان مشترک فرزاد بی، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: نزدیک به انتخابات برخی با شایعه گرانی بنزین می خواهند در مردم عکس العمل بدی ایجاد کنند، اما اطمینان می دهم نه بنزین و نه هیچ فرآورده نفتی دیگری گران نخواهد شد.  

او در مورد اینکه آیا در دولت بعدی نیز حضور خواهد داشت، اظهار کرد: حتی پیشنهاد ریاست جمهوری را هم قبول نمی کنم و از فعالیت های دولتی بازنشسته می شوم. با این حال همچنان در سیاست می مانم؛ نه اینکه بخواهم مقام یا پستی دریافت کنم. سیاست مانند زندگی است و نمی توان از آن جدا شد. سیاست یعنی سرنوشت و آینده کشور، اما کار و پست دولتی و امکاناتی همچون حکم، حقوق راننده و ماشین نخواهم گرفت.  

به گفته وی بازنشسته خواهم شد و من همچون سایر بازنشستگان می بایست روزی ۱۲ ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بگذرد.

امضای قرارداد میادن گازی آزادگان در هفته های آینده 
وزیر نفت همچنین درباره قرارداد ۲۵ ساله و اینکه آیا سند همکاری با چین، توسعه میادین نفتی و گازی دیده شده، گفت: در این سند دو طرف ابراز علاقه به همکاری کردند و از میدان و محل مشخصی نامی برده نشده است.

زنگنه درباره توسعه گوره‌-جاسک اظهار داشت: خط لوله تمام شده و ظرف چند روز آینده آماده می‌شود که نفت وارد لوله شود. برنامه این است که اولین محموله را از جاسک صادر کنیم.

او  با بیان اینکه مذاکره برای توسعه میدان یادآوران در جریان است، درباره امضای قرارداد میدان آزادگان تصریح کرد: قرارداد این میدان با مجموعه‌ای از شرکت‌های داخلی به صورت کنسرسیوم طی هفته‌های آینده به امضاء خواهد رسید.

کد خبر: ۸۸٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha