۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
۴۰ درصد اقتصاد کشور متاثر از سهام عدالت است
رئیس هیئت مدیره سهام عدالت کشور:

۴۰ درصد اقتصاد کشور متاثر از سهام عدالت است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه ۴۰ درصد اقتصاد کشور متاثر از سهام عدالت است خواستار پرهیز از تصدی گری دولت در این بخش شد.

عسکر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری باید طبق قانون صورت گیرد، افزود: طبق قانون و ابلاغیه مقام معظم رهبری، دولت حق دخالت ندارد ومردم باید از طریق شرکت های تعاونی و برپایی مجامع نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه همزمان با تغییر دولت، هجمه ها و فشار روی سهام عدالت افزایش یافته است، افزود: ۴۰ درصد اقتصاد کشور متاثر از سهام عدالت است و شرکت های سرمایه پذیری در تصدی دولت است که باید به مردم واگذار شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اظهار اینکه دولت در تلاش است تا نسبت به برپایی انتخابات زودهنگام و برپایی مجامع سرمایه گذاری برای ادامه تصدی گری درشرکت های سرمایه پذیر اقدام کند، افزود: در حال حاضر مجلس و نمایندگان استان ورود جدی برای جلوگیری از تخلفات داشته است.

توکلی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی و فراکسیون سهام عدالت خواستار رعایت قانون توسط دولت شده است، گفت: دولت نباید قصد تصدی گری داشته باشد و اخیرا رئیس قوه قضاییه برای برخورد با تخلف، دستور جدی صادر کرده است.

وی با تاکید براینکه خرید و فروش سهام عدالت نظیر زمین و خودرو نیست، افزود: درحال حاضر خرید و فروش سهام عدالت ممنوع است و باید عرضه آن از طریق بورس انجام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور یادآور شد: متاسفانه سهام عدالت ۴۰ میلیون تومانی مردم را ۱۰ میلیون تومان خریداری و فقط ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان وجه آن را پرداخت کردند و بسیاری نیز وجه خود را دریافت نکردند.

توکلی از سهامدارانی که وجه خود را دریافت نکردند خواست تا نسبت به لغو فروش سهام عدالت اقدام کنند.

کد خبر: ۸۸٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha