۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
۶۰ درصد جمعیت یزد کارگر هستند/ ۲۹۶ هزار و ۸۳۴ نفر بیمه شده اصلی در استان
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

۶۰ درصد جمعیت یزد کارگر هستند/ ۲۹۶ هزار و ۸۳۴ نفر بیمه شده اصلی در استان

یزد- سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با بیان اینکه ۶۰ درصد جمعیت یزد کارگر هستند، گفت: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در یزد۲۹۶ هزار و ۸۳۴ نفر است.

به گزارش بازار، عماد تشکری با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۹۵۳ کارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان یزد است، گفت: ۲۹۶ هزار و ۸۳۴ نفر بیمه شده اصلی در استان یزد هستند که با احتساب افراد تحت پوشش بیش از ۷۸۷ هزار و ۴۹۳ نفر از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

وی ۶۰ درصد جمعیت استان یزد را قشر کارگر دانست و اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از مردم چرخ‌های اقتصاد استان در واحدهای تولیدی را به حرکت در می‌آورند و وظیفه ما به عنوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ۵۷ درصد از خدمات دولت بر عهده آن است، سنگین است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع و حمایت به موقع از این واحدها عامل رونق تولید و امرار معاش خانواده‌های زیادی در استان است و خوشبختانه در اسفندماه سال گذشته هیچ واحد مشکل داری در سطح استان وجود نداشت.

تشکری گفت: حفظ امنیت فضای تولید، نگهداری از وضعیت تولید، آموزش نیروی کار، نگهداری از افراد کم توان و تامین آینده افراد همگی برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که یکی از مهمترین وزارتخانه‌های دولت محسوب می‌گردد.

کد خبر: ۸۸٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha