۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کاهش ۲۵ درصدی قیمت ماشین‌های اداری
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران اعلام کرد

کاهش ۲۵ درصدی قیمت ماشین‌های اداری

فرجی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: به دلیل افت قیمت ارز شاهد کاهش قیمت‌ها تا ۲۵ درصد در بازار ماشین‌های اداری بوده‌ایم.

به گزارش بازار، محمدرضا فرجی افزود: در ۲۰ روز گذشته که شاهد کاهش قیمت ارز بودیم، همزمان قیمت انواع ماشین‌های اداری و رایانه کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: کالاهای سخت افزاری رایانه‌ای مانند پرینترها و تبلت‌ها مثل کالاهای دیگر چسبندگی قیمت ندارد و از آن جایی که واحدهای صنفی اتحادیه در مراکز خاص مثل مجتمع‌ها و پاساژها و برخی از خیابان‌های خاص مثل جمهوری و ایرانشهر هستند بنابراین رقابت بسیار سنگین است و کسی نمی‌تواند کالایی را به امید این که گران شود و سود بیشتری کند نگه دارد چرا که رقیبش همان کالا را ارزان‌تر می‌فروشد.

فرجی افزود: به عنوان مثال پرینتر ۴۰۴ اچ پی که قیمت آن شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود در چند روز گذشته به پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت و این کاهش قیمت برای کالاهای دیگر هم بوده است.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مدل کالاهای صنف ما به شکلی است که اگر کالا را در یک بازه زمانی مشخص بخواهید بیشتر نگه دارید یک مدل جدیدتر جایگزین مدلی می‌شود که شما در واحد صنفی دارید و در واقع با نفروختن کالا ضرر خواهید کرد.

وی در پایان در خصوص تخلفات واحدهای صنفی افزود: مشتریان می‌توانند برای رسیدگی به شکایات به سایت اتحادیه و قسمت شکایات مراجعه کنند و بعد از ثبت، در کمتر از یک هفته به شکایت آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

کد خبر: ۸۸٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha