۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
ضعف آگاهی بخشی به بیمه شدگان در اردبیل/ ۹۰ درصد درآمد تأمین اجتماعی از حق بیمه است
مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل:

ضعف آگاهی بخشی به بیمه شدگان در اردبیل/ ۹۰ درصد درآمد تأمین اجتماعی از حق بیمه است

اردبیل- شیرزاده، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت‌: ضعف آگاهی بخشی به بیمه شدگان از تنوع خدمات سازمان در اردبیل مشهود است که با برپایی میز خدمت در تلاش هستیم این نقیضه را برطرف کنیم.

افشین شیرزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با تشدید تحریم‌های ظالمانه استکبار و شرایط کرونایی و همچنین تعطیلی فعالیت مشاغل و صنوف مختلف وضعیت متفاوتی در کشور تجربه کردیم که این کاهش درآمد مردم، ارتباط مستقیم و اثر نامطلوبی در کاهش درآمدهای سازمان به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: به رغم همه این مشکلات و نارسایی‌ها اقدامات و حرکت‌های تحولی در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده که ارائه خدمات غیرحضوری، حذف دفترچه‌های کاغذی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بعد از ۱۲ سال از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: حداقل حقوق بازنشستگان در سال‌های گذشته به دو میلیون تومان نیز نمی‌رسید اما با افزایش سه برابری این رقم در فروردین امسال شرایط مطلوبی در رضایتمندی جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران شاهد هستیم.

شیرزاده از تدوین برنامه‌ای برای تقویت منابع انسانی و افزایش رفاه و آرامش کارکنان و افزایش وصولی درآمدهای اداره کل تأمین اجتماعی خبر داد و افزود: در سایه تعامل و تقویت ارتباطات، سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا با کمترین اتلاف انرژی، بیشترین همگرایی را در بهبود فرآیندها در استان اردبیل شاهد باشیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل به ضعف آگاهی بخشی به بیمه شدگان از تنوع خدمات سازمان در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با برپایی میز خدمت در تلاش هستیم تا این نقیضه را برطرف کنیم.

کد خبر: ۸۸٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha