۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
فاز دوم پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی دلفان به بهره‌برداری می‌رسد/ ایجاد ۶۶۰ شغل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

فاز دوم پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی دلفان به بهره‌برداری می‌رسد/ ایجاد ۶۶۰ شغل

لرستان- آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فاز دوم پروژه گاوداری شش هزار رأسی شهرستان دلفان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: فاز نخست پروژه گاوداری شش هزار راسی شهرستان دلفان تکمیل شده و فرآیند اجرای این پروژه در فازهای دو و سه نیز تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه به واسطه این طرح، ۱۶۰ شغل مستقیم و ۵۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد می‌شود، افزود: تاکنون ۶۷ میلیارد تومان برای احداث این گاوداری هزینه شده که برای تکمیل و خرید دام نیز ۱۲۰ میلیارد دیگر نیاز است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار در حال ساخت است و با بهره‌برداری از آن، روزانه ۱۰۰ تن شیر تولید می‌شود ضمن اینکه سالیانه هزار تن به تولید گوشت قرمز شهرستان دلفان افزوده می‌شود.

آشتاب با انتقاد از بروکراسی‌های اداری، تصریح کرد: صدور مجوزهای تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در برخی موارد روند طولانی و خسته کننده ای دارد به نحوی که برای یک مجوز باید دست کم به ۱۷ اداره مراجعه کرد.

وی تصریح کرد: با اینکه مرکز تسهیل سرمایه گذاری و کسب و کار در استان ایجاد شده اما سرمایه‌گذاران همچنان باید برای دریافت مجوزهای لازم رفت و آمدهای بسیاری بین ادارات داشته باشند و همین امر موجب خستگی و انصراف آنان می شود.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: باید به سرمایه گذار کمک کرد تا تمام توان خود را برای تولید و اشتغال به‌کار گیرد در حالیکه بسیاری از موارد نیرو و انگیزه سرمایه گذاران در مرحله دریافت مجوزها و پیش تولید گرفته می شود.

کد خبر: ۸۸٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha