۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان برابر با ظرفیت منصوبه است
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح:

توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان برابر با ظرفیت منصوبه است

همدان - دیناروند، مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی آن همچنان برابر با ظرفیت منصوبه است.

عبدالمجید دیناورند در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح توان تولیدی یک هزارمگاوات انرژی را دارد؛ گفت: این توان تولیدی دقیقا با مگاوات نصب شده آن برابر است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه هر تجهیزی پس از گذشت ۲۶ -۲۷ سال از نصب و عمر آن؛ با افت کارکرد مواجه می شود، گفت: تجهیزات با افت راندمان و فرسودگی؛ توان اولیه را نخواهند داشت.

دیناروند اضافه کرد: نیروگاه برق شهید مفتح همدان از توان متخصصان داخلی، ارزشمند و با تجربه بهره مند است و با توجه به بهره مندی از این امتیاز توانسته با انجام تعمیرات دوره ای، نیمه اساسی و اساسی توسط این متخصصان شادابی و سلامت تجهیزات را حفظ کند.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی آن همچنان برابر با ظرفیت منصوبه است.

وی همچنین با اشاره به اتمام تعمیرات دوره ای واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی شماره یک نیروگاه مفتح همدان گفت: این واحد هفته گذشته باموفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

دیناروند افزود: تعمیرات انجام شده به منظور رفع محدودیت های تولید و آماده سازی واحد برای تولید پایدار و حداکثری انرژی در پیک تابستان صورت گرفته که با تلاش و همدلی پرسنل در کوتاهترین زمان و بهترین راندمان نهایی شده است.

مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان اهم اقدامات صورت گرفته در این دوره از تعمیرات را تمیزکاری داکت های دود از پسماند سوخت مازوت، قلیا شویی ریهیت اکونومایزر و ایرهیتر، شستشوی استیم ایرهیترهای اولیه و ثانویه، تعمیرات داکت های دود و اکسپنشن ها، بازدید کارت های ابزار دقیق و انجام پرمیت های موکول به توقف واحد برشمرد.

کد خبر: ۸۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha