۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شهرک‌های صنفی در زنجان ایجاد شود/ فعالیت ۸۵۰ واحد تولیدی
معاون عمرانی استاندار زنجان:

شهرک‌های صنفی در زنجان ایجاد شود/ فعالیت ۸۵۰ واحد تولیدی

زنجان- سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان بر لزوم ایجاد شهرک‌های صنفی در مناطق شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: مطالعات ایجاد چنین شهرک هایی باید بر اساس سند آمایش باشد.

مهرداد سلطانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی دارد، گفت: شهرک صنعتی این استان سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین دارد. 

وی با بیان اینکه ۸۵۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان فعال است، اظهار کرد: باید زمین های بلاتکلیف در شهرک های صنعتی استان آزاد سازی شود. 

معاون عمرانی استانداری زنجان بر لزوم ایجاد شهرک‌های صنفی در مناطق شهری و روستایی استان اشاره کرد و ابراز داشت:  مطالعات ایجاد چنین شهرک هایی باید بر اساس سند آمایش، سند توسعه منظومه های روستایی و طرح اشتغال پایدار روستایی باشد و مدیران دستگاههای اجرایی مدیریت لازم را داشته باشند. 

سلطانی تاکید کرد: مکان یابی شهرک‌های صنفی در استان زنجان بر اساس نیازها مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ایجاد شهرک‌های صنفی که در حریم شهرها قرار دارند شرکت های شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به فرمانداری ها مشاوره های مورد نیاز را ارائه دهند، تصریح کرد: توجه به این مهم باعث توسعه اقتصاد و اشتغال در استان می شود. 

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر لزوم ضرورت توجه به محدودیت ها در استقرار واحدها و صنایع در شهرک های صنعتی استان تاکید کرد و گفت: باید در شهرک صنعتی به زیر ساختهای آب، برق و گاز توجه شود. 

کد خبر: ۸۸٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha