۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
افزایش مهاجرت از مناطق محروم اردبیل
نماینده مردم خلخال و کوثر خبر داد

افزایش مهاجرت از مناطق محروم اردبیل

اردبیل- نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: مهاجرت از مناطق محروم استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است که باید برای رفع این مشکلات هر چه سریع‌تر تصمیمات عملی اتخاذ شود.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت کنونی کشور و بالتبع استان اردبیل به خاطر مشکلات اجتماعی و اقتصادی تحت تأثیرات فراوانی قرار گرفته است که از اهم این موارد می‌توان به تورم، سرمایه‌گذاری در بورس، افزایش قیمت مسکن و خودرو اشاره کرد که آسیب‌های اجتماعی فراوانی نیز به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که افزایش معضل بیکاری در اردبیل و به خصوص شهرستان خلخال نیز در حال حاضر مشهود است، بیان کرد: متأسفانه به خاطر شرایط موجود اعم از طلاق و افزایش زندانیان و نیز بزهکاری با واقعیت‌های تلخی مواجه هستیم و مهاجرت از مناطق محروم استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است که باید برای رفع این مشکلات هر چه سریع‌تر تصمیمات عملی و لازم مبنای کار قرار گیرد.

 نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: یکی از مواردی که سبب بروز مشکلات شده به خاطر عدم برنامه‌ریزی‌های صحیح در دوران گذشته است که انتظار می‌رود در این شرایط حساس که در آستانه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای شهر نیز قرار گرفته‌ایم افرادی انتخاب شوند که بتوانند در حقیقت آینده اقتصادی و اجتماعی استان و کشور را هم تغییر دهند.

نظری‌خانقاه ادامه داد: این که مردم با دلسردی و ناامیدی روبه‌رو هستند و هیچ روحیه مثبتی در آنان دیده نمی‌شود، به صورت عمده به خاطر عملکرد ضعیف مسئولان و دستگاه‌های مرتبط است که برنامه‌های خود را نتوانسته‌اند در زمان مناسب اجرا کرده و به صورت کارشناسی اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی بیان کرد: هم اکنون کار از شعارها و برنامه‌های تبلیغاتی گذشته است، بلکه به حضور مسئولانی توانمند نیاز داریم که نسبت به مبارزه با سوداگری بازار خودرو و مسکن، اصلاح نظام مالیاتی و شفافیت در بورس بپردازند و با غلبه بر بحران‌های کنونی مردم را از این شرایط خارج کنند.

کد خبر: ۸۸٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha