۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
تمهیدات اتاق اصناف البرز برای پیشگیری از متضرر شدن بازاریان
در پی شیوع کرونا صورت گرفت:

تمهیدات اتاق اصناف البرز برای پیشگیری از متضرر شدن بازاریان

کرج - رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به متضرر شدن بسیاری از اصناف در دوران شیوع کرونا گفت: در حال پیگیری تخفیف مالیات و عوارض اصناف به دلیل متضرر شدن اصناف در این دوران هستیم.

بهروز حصاری در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: یکی از اقشاری که با شیوع ویروس کرونا به شدت متضرر شدند اصناف مختلف بودند مخصوصا اصنافی مانند تالاردارها یا آرایشگاه ها و اصنافی از این دست که با اجتماع مردم سرو کار داشته اند، تعطیل شدند.

حصاری با اشاره به اینکه با شیوع این بیماری رکود حاکم بر بازار تشدید شد، افزود: به هر حال اولویت با سلامت مردم است و ما نیز ناچاریم برای جلوگیری از شیوع این بیماری مشارکت لازم را داشته باشیم.

حصاری تصریح کرد: با متضررشدن صنوف در این دوران اتاق اصناف ایران از طریق مسئولان کشوری در حال پیگیری است و به طور قطع دولتمردان نیز بر این موضوعات اشراف دارند. اکنون نیز تصمیماتی گرفته شده و تصمیمات دیگری نیز در دست اتخاذ است که به محض ابلاغ، به اطلاع اصناف می رسد.

رئیس اتاق اصناف البرز همچنین از رصد واحد های صنفی که ممکن است در این ایام دست به تخلفاتی در عرضه و گرانفروشی بزنند اشاره کرد و گفت: واحد های صنفی از سوی نهاد های زیربط و بازرسان اتاق اصناف پایش می شوند.  بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی این موضوع را رصد می کنند.

وی در این مورد تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف البرز در آخرین بازرسی های خود عوامل احتکار اقلام بهداشتی شامل ۸۰۰ لیتر الکل طبی، ۲ هزار و ۵۴۰ بسته دستکش لایتکس و والف اسپری قاچاق را در حجم گسترده شناسایی کرده وپرونده متخلفان تنظیم و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی استان ارسال شده است.

کد خبر: ۸٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha