۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
ظرفیت‌های اکو برای رونق گردشگری در مازندران شناسایی شود
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

ظرفیت‌های اکو برای رونق گردشگری در مازندران شناسایی شود

ساری- فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شناسایی ظرفیت‌های کشورهای عضو اکو را برای رونق گردشگری در ساری مهم توصیف کرد.

سیف الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه رویداد ساری ۲۰۲۲ زمینه ساز شکوفایی و رونق اقتصادی استان خواهد شد، بر ضرورت شناسایی ظرفیت های کشورهای عضو اکو برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در ۲۰۲۲ تعین شده است، افزود: ساری  براساس مصوبه اقتصادی کشورهای عضو اکو به عنوان پایتخت گردشگری اکو انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مازندران گفت: رویداد ساری ۲۰۲۲ فقط مختص ساری نیست بلکه به همه استان تعلق دارد و از مزایای آن بهره مند می شوند.

فرزانه خواستار بهره گیری از ظرفیت های گردشگری استان شد و گفت: امیدواریم از ظرفیت مغفول مانده گردشگری استان استفاده کنیم زیرا این رویداد می تواند ظرفیت های اقتصادی، میراثی، صنایع دستی، نمایشگاه و جشنواره ها را رونمایی و تقویت کند.

وی تصریح کرد: برای توسعه گردشگری استان باید از بخشی نگری پرهیز کنیم و از ظرفیت ایجاد شده برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان و کشور بهره گیری کنیم.

کد خبر: ۸۸٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha