۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
نیاز خراسان جنوبی به پروازهای ترانزیتی/ کمبود یک پرواز به مشهد مقدس وجود دارد
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی خبرداد:

نیاز خراسان جنوبی به پروازهای ترانزیتی/ کمبود یک پرواز به مشهد مقدس وجود دارد

بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به نیاز خراسان جنوبی به پروازهای ترانزیتی گفت: کمبود یک پرواز دیگر به مشهد مقدس از فرودگاه بیرجند وجود دارد.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: خراسان‌جنوبی به پروازهای ترانزیتی نیاز دارد و امیدواریم با همکاری شرکت‌های هواپیمایی، مسئولین و افزایش تمایل مردم به استفاده از خطوط هوایی برای سفر این مهم محقق شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وقتی سخن از پروازهای ترانزیتی می‌زنیم، مقصود این است که پرواز از شهری به مقصد بیرجند و از بیرجند به مقصد شهر دیگری پرواز داشته باشد، گفت: این اتفاق می‌تواند درباره بیرجند- زاهدان - چابهار و یا مشهد- بیرجند – کیش محقق شود.

طهماسبی با بیان اینکه راه‌اندازی پروازهای به مقاصد گردشگری موکول به بعد از کرونا است، ادامه‌داد: اگر در حال حاضر پرواز به مقصد شهرهای گردشگری چون کیش را داشته باشیم به واسطه شیوع کرونا ممکن است با اقبال مردم رو به رو نشود و در آینده نیز شرکت‌ها به خاطر عدم پذیرش مردم در گذشته تمایلی به راه اندازی نداشته باشند.

وی یادآورشد: در حال حاضر به دنبال راه‌اندازی یک پرواز برای صبح چهارشنبه هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مردم خراسان‌جنوبی نیاز به یک پرواز دیگر در طول هفته به مشهد مقدس دارند، اظهارکرد: اگر بتوانیم در طول هفته سه پرواز به مشهد مقدس داشته باشیم نیاز استان در این زمینه مرتفع می‌شود.

طهماسبی گفت: در حال حاضر شرکت‌ها برای افزایش پروازها منتظر پایان ماه مبارک رمضان هستند چون در ماه مبارک با کاهش شدید مسافر رو به رو بوده‌ایم.

کد خبر: ۸۸٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha