۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
برای ایجاد تحول در معیشت مردم برنامه دارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری:

برای ایجاد تحول در معیشت مردم برنامه دارم

نامی، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای چهار سال آینده و دولت ۶۴ برنامه برای ایجاد تحول در وضعیت معیشتی مردم دارم.

به گزارش بازار، محمد حسن نامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران خود را متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: سال‌ها در ارتش خدمت کردم، در وزارت دفاع نیز به عنوان معاون وزیر و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن در مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیروهای مسلح فعالیت کرده ام.

وزیر اسبق ارتباطات گفت: برای ۴ سال آینده ۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آن‌ها ۶ برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم.

نامی همچنین درباره تشکیل ستاد انتخاباتی اش گفت: تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام، نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مستقل آمده ام، اما به لحاظ فکری اصولگرا هستم.

محمد حسن نامی بعد از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران افزود: دو برنامه در بحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در اولویت دارم.

وی پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات از آقای احمدی‌نژاد مشورت گرفته اید؟ افزود: با کسی مشورت نداشته‌ام و ضرورتی هم ندارد که با ایشان مشورت کنم، کاملا مستقل هستم.

وزیر ارتباطات و فناوری دولت دهم همچنین گفت: دغدغه من ارتش جمهوری اسلامی ایران است و آمدم بر اساس شعار نظم و قانون یک دولت مقتدر و منضبطی را تشکیل دهم، معتقدم یک بی نظمی در احکام اداری کشور کاملاً حاکم شده است و باید با نظم حتماً پاسخگویی ملت عزیز ایران باشیم.

وی درباره دولت الکترونیک نیز گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی ما دولت الکترونیک است که باید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۳۶۵ روز سال در تمامی زمینه‌ها جوابگو باشد، دولت نیز باید در مقابل شهروندان در هر شرایطی پاسخگو باشد.

نامی افزود: امروزه کشورهایی که دولت الکترونیک را به کار گرفتند، با تعداد کمی فعالیت می‌کنند، اما ما بیش از ۴ میلیون نفر شاغل در دولت داریم که با این حجم از شاغلان دولتی با بدنه بسیار سنگین مواجه هستیم.

کد خبر: ۸۷٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha