۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره یک نیروگاه برق شهید مفتح به شبکه سراسری متصل شد
با اتمام تعمیرات؛

واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره یک نیروگاه برق شهید مفتح به شبکه سراسری متصل شد

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان با اشاره به اتمام تعمیرات دوره ای واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی شماره یک این نیروگاه گفت: این واحد روز گذشته باموفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اتمام تعمیرات دوره ای واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی شماره یک نیروگاه مفتح همدان گفت: این واحد روز گذشته باموفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

اختری افزود: تعمیرات انجام شده به منظور رفع محدودیت های تولید و آماده سازی واحد برای تولید پایدار و حداکثری انرژی در پیک تابستان صورت گرفته که با تلاش و همدلی پرسنل در کوتاهترین زمان و بهترین راندمان نهایی شده است.

معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان اهم اقدامات صورت گرفته در این دوره از تعمیرات را تمیزکاری داکت های دود از پسماند سوخت مازوت، قلیا شویی ریهیت اکونومایزر و ایرهیتر، شستشوی استیم ایرهیترهای اولیه و ثانویه، تعمیرات داکت های دود و اکسپنشن ها، بازدید کارت های ابزار دقیق و انجام پرمیت های موکول به توقف واحد برشمرد.

وی افزود: همزمانی تعمیرات دوره ای این واحد با ماه رمضان و موج چهارم کرونا شرایط بسیار سختی را پدید آورده بود که با درک صحیح پرسنل از محدودیت های شبکه برق و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی به انرژی الکتریکی، با کار جهادی و شبانه روزی تعمیرات ۲۰ روزه در ۶ روز به پایان رسید.

اختری با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تولید حداکثری و پایدار و تکرار موفقیت ها در پیک تابستان تأکید کرد.

معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان اضافه کرد: با اتمام تعمیرات دوره ای واحد یک نیروگاه شهید مفتح هر چهار واحد نیروگاه با ظرفیت کامل هزار مگاوات و بدون محدودیت در مدار تولید قرارگرفت.

کد خبر: ۸۷٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha