۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
اجرای طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

اجرای طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

دانش، مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اجرای موفقیت آمیز طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در ستاد و مناطق ۳۷ گانه این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حسین دانش در این باره گفت: این طرح در ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مشتمل بر ۲۲۸ ناحیه، ۱۶۶ تاسیسات و انبار و ۵۰ مرکز سوختگیری هواپیمائی در سراسر کشور، از نقاط صفر مرزی و سخت‌گذر تا انبارهای صادراتی، در راستای اجابت رسالت ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اجرایی شده است.

دانش اظهار کرد: این طرح عظیم‌ با راهبری و حمایت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همت و تلاش کارکنان منابع انسانی ستاد و مناطق در جهت بهبود وضعیت معیشتی و هم‌ترازی حقوق هفت هزار و ۵۶۱ نفر از کارگران و شاغلان خدوم و زحمتکش تحت پوشش قانون کار در ستاد و مناطق ۳۷گانه در سطح کشور در سال ۱۳۹۹ اجرا و کلیه حقوق و مزایای سال گذشته نیروها نیز بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ پرداخت شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد افزایش در حقوق کارکنان پیمانکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تثبیت شده است، افزود: طرح یاد شده موجب رضایتمندی و ایجاد انگیزه دو برابر کارکنان در امر خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت اظهار کرد: کارکنان پیمانکاری بر اساس مدرک تحصیلی، سابقه کاری در صنعت نفت، وضعیت اشتغال و محل جغرافیایی خدمت، ساماندهی و گروه‌بندی و از مزایای طرح طبقه‌بندی و فوق العاده‌های تخصیصی بهره‌مند شده‌اند.

شایان ذکر است، تحقق این مهم با توجه به گستردگی عرصه فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگ زرین دیگری بر افتخارات این شرکت افزوده است.

کد خبر: ۸۷٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha