۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
اعتبارات هزینه ای خراسان شمالی به ۴۱۶ میلیارد تومان افزایش یافت
استاندار خراسان شمالی:

اعتبارات هزینه ای خراسان شمالی به ۴۱۶ میلیارد تومان افزایش یافت

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان از ۲۵۶میلیارد تومان در سال گذشته به ۴۱۶ میلیارد تومان طی امسال افزایش‌یافته که در رتبه چهارم کشوری به لحاظ رشد قرار داریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دومین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: همچنین اعتبارات حوزه تملک و دارایی سال گذشته از ۵۸۰ میلیارد تومان به یک هزار  ۸۷۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

شجاعی اظهار کرد: با دستور نوبخت معاون رئیس‌جمهور؛ ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده از سفر رئیس‌جمهور به استان در هفته جاری تخصیص صد درصد می‌یابد.

وی افزود: باید اتمام پروژه‌های اولویت‌دار و مصوبات سفرهای شهرستانی در تمام شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد تا مردم سریع‌تر از منافع آن بهره‌مند شوند لذا تعریف پروژه جدید ممنوع است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بارها از حوزه کشاورزی به‌عنوان پیشران اقتصادی استان یادشده است؛ تصریح کرد: اجازه جابه‌جایی پروژه‌ها را نداریم زیرا سرفصل اصلی و مزیت نسبی شهرستان‌ها به‌ویژه حوزه کشاورزی در اولویت است.

شجاعی به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همیشه یکی از اهداف اصلی ما مانع زدایی بوده و تسهیل این پروسه با صدور مجوزهای بی‌نام در استان صورت می‌گیرد.

وی از دستگاه‌های اجرایی همچون منابع طبیعی؛ شرکت توزیع برق و آبفای استان به دلیل کسب رتبه‌های برتر کشوری قدردانی کرد و افزود: کسب این عناوین به دلیل هم‌افزایی؛ همت و تلاش مدیران رقم خورده است.

کد خبر: ۸۷٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha