۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
حضور درخشان و ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تمامی بحران‌ها
امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

حضور درخشان و ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تمامی بحران‌ها

تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به حضور درخشان و ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تمامی بحران ها از خدمات این ستاد در آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح امروز یک شنبه همزمان با بیست و ششم ماه مبارک رمضان مراسم آغاز توزیع تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از چهار میلیارد تومان بین نیازمندان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

این بسته های معیشتی در فاز دوم از پنجمین مرحله رزمایش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با عنوان احسان رمضان در اختیار نیازمندان مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی قرار می گیرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در این مراسم با اشاره به خدمات مهم ستاد اجرایی فرمان امام در بحران ها گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه بحران ها و صحنه ها حضوری درخشان و نتیجه بخش داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس به واکسن کرونای تولیدی توسط این ستاد اشاره داشت و افزود: این ستاد در بحث واکسن کرونا نقش برجسته‌ای ایفا کرده است.

وی ادامه داد: این ستاد همچنین در راه رسیدگی به مردم محروم در همه بخش ها شامل زلزله، سیل و سایر صحنه‌ها یاری‌گر نیازمندان و مردم بوده است.

کد خبر: ۸۷٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha