۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ردپای مذاکرات وین در افزایش قیمت خودرو| کمیسیون صنایع مجلس ورود می کند
عضو کمیسیون صنایع مجلس بابازار مطرح کرد:

ردپای مذاکرات وین در افزایش قیمت خودرو| کمیسیون صنایع مجلس ورود می کند

حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: برخی به دنبال این هستند که ابتدا افزایش قیمتی در خودرو ایجاد کنند و بعد از مذاکرات وین قیمت‌ها را کاهش دهند و بگویند این کاهش قیمت‌ها، ثمره مذاکرات وین بود.

حجت السلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش قیمت خودرو در پی تصمیم شورای رقابت، گفت: افزایش قیمت خودرو جفای دیگری است که از سوی مسئولین صورت گرفت.

وی افزود: قبل از این افزایش قیمت، شورای رقابت و مسئولین خودروساز می گفتند که دلیل افزایش گرانی خودرو افزایش قیمت ارز است لذا چطور است که حالا نرخ ارز پایین می آید و اما ما با افزایش قیمت خودرو مواجه می شویم، که این مسئله جای سوال دارد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: معلوم است که شورای رقابت و خودروسازان به دنبال نارضایتی مردم در این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه معلوم است که این موضوع سیاسی است، تصریح کرد: از این رو  برخی در آستانه انتخابات می کوشند تا نارضایتی در بین مردم ایجاد کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع بوی توطئه می دهد، اظهارداشت:  برخی ها به دنبال این هستند که ابتدا افزایش قیمتی را در خودرو ایجاد کنند و بعد از مذاکرات وین بیایند و قیمت‌ها را کاهش دهند و بگویند این کاهش قیمت‌ها، ثمره مذاکرات وین بود.

وی تاکید کرد: قطعا افزایش قیمت خودرو یکی از موضوعات قابل بحث کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته های آتی خواهد بود و کمیسیون به این موضوع ورود خواهد کرد.

کد خبر: ۸۷٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha