۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
قزوین مسافر نمیپذیرد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین:

قزوین مسافر نمیپذیرد

قزوین- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از لغو تمامی رزوهای قبلی در مراکز اقامتی استان قزوین برای ایام نوروز خبر داد و گفت: نوروز امسال قزوین مسافر نمی‌پذیرد.

 علیرضا خزائلی ظهر سه شنبه  به خبرنگار بازار گفت: شرایط ویژه ای که شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است منجر به تغییر در برخی از رویه های مرسوم شده است که لغو تمامی سفرهای نوروزی از این اقدامات است.

وی بیان کرد: تاکید وزارت بهداشت، نهادهای بهداشتی و درمانی و مدیریت برای لغو سفرها و جلوگیری از تجمعات مردم در مکان های شلوغ موجب شده است تا استان قزوین به صورت رسمی اعلام کند که در نوروز امسال به هیچ عنوان پذیرش مسافر نخواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین عنوان کرد: قزوین از استان های گردشگری کشور است که در ایام نوروز همواره پذیرای تعداد زیادی از مردم عزیزمان از سراسر کشور بوده است اما به دلیل شرایط ایجاد شده و برای حفظ آرامش و امنیت مردم و مسافرین عزیز امسال توانایی پذیرایی و استقبال از مسافرین را نخواهیم داشت.

خزائلی گفت: در این ایام تمامی مراکز اقامتی استان، خانه های معلم، زائرسراها و واحدهای بوم گردی به صورت کامل تعطیل می شود.

وی همچنین افزود: این تصمیم تا مدیریت کامل این بیماری و اطمینان از سلامت مردم ادامه دارد و در تلاشیم تا هرچه زودتر بتوانیم زیرساخت های لازم برای حضور دوباره گردشگران و رونق اقتصادی و گردشگری را در شهر شاهد باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان قزوین گفت: در این ایام همچنین برپایی کمپ مسافرتی و چادر در شهر ممنوع است و با متخلفین مراکز اقامتی در استان نیز برخورد جدی صورت میگیرد.

کد خبر: ۸٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha