۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
استان سمنان ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک را دارد
سرپرست سازمان صمت سمنان:

استان سمنان ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک را دارد

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه این استان ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک را دارد، گفت: این امکان در صورتی فراهم می شود که بتوانیم مشکلات و موانع تولید را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در نشست کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک در سمنان وجود دارد، بیان کرد: در صورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی می توانیم شاهد تولید این میزان ماسک در روز باشیم.

وی با بیان اینکه دو واحد تولید کننده دستکش‌های فریزری روزانه ۳۴۰ هزار جفت دستکش در استان تولید می‌کند، افزود:  که با توزیع این میزان دستکش در بازارهای استان، نیاز کامل در بخش عمومی برطرف می‌شود.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه مشکل تغییر خط تولید چند شرکت تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده استان سمنان برطرف شده است، تاکید کرد: با بکار گیری این واحد ها ظرفیت تولیدی استان بیشتر هم خواهد شد.

تشنه دل با بیان اینکه فرآیند توزیع اقلام بهداشتی بین شهروندان از طریق داروخانه‌ها و دیگر مراکز مرتبط در حال اصلاح است، گفت:هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌ها به ویژه مسوولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا لازم محسوب می شود.

کد خبر: ۸٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha