۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
۱۲ هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع می‌شود/ ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای نیازمندان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان:

۱۲ هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع می‌شود/ ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای نیازمندان

لرستان- ویسکرمی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد ویسکرمی ظهر امروز شنبه در مراسم رزمایش کمک مومنانه که در دانشگاه آزاد لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز رزمایش دیگری با عنوان احسان رمضان برگزار شد که در این مرحله ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط ۱۴ قرارگاه شهرستانی بین نیازمندان توزیع خواهد شد که تاکید بر محله محوری و مسجد محوری است.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا پخت ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم در طول یک سال گذشته برای نیازمندان انجام گرفته است، افزود: در ماه رمضان نیز ۱۷ هزار پرس غذا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به تهیه جهیزیه برای نیازمندان عنوان کرد: در این مدت ۲۰۰ فقره کمک جهیزیه و جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شده که هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایران و ازدواج آسان در بین جوانان بوده است.

وی بیان کرد: در راستا استعداد یابی نیز ۳۵ خانه ورزش در استان تجهیز شده است؛ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خصوص احداث مسکن ملی در استان دو هزار مسکن را برای اقشار نیازمند در سطح استان هدف گذاری کرده و چنانچه زمین مناسب از سوی ادارات متولی تامین شود تا پنج هزار هم قابل افزایش است، علاوه بر این عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد مسکونی شروع شده که تعدادی از این واحدها پیشرفت بالایی دارند.

ویسکرمی تصریح کرد: در بخش اشتغال روستایی نیز هشت هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال روستایی در استان ایجاد شده که ۳۱۷ میلیارد تومان تسهیلات از منابع بانکی به این طرح ها اختصاص یافته که اشتغال این طرح ها بالغ بر ۲۱ هزار نفر است.

وی گفت: ۸۱ میلیارد تومان طرح عمرانی برای استان تعریف شده است که از این تعداد ۸۱ پروژه احداث مدرسه بوده که ۲۴ پروژه بهره برداری شده، همچنین ۱۵ اورژانس بین جاده ای تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.

کد خبر: ۸۷٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha