۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
فعالیت ۲۳ گروه راهداری در محورهای مواصلاتی استان همدان
در قالب طرح راهداری محوری انجام می شود؛

فعالیت ۲۳ گروه راهداری در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۲۳ گروه راهداری در قالب طرح راهداری محوری در این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ مسعود رستمی با بیان اینکه عملیات راهداری محوری از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است؛ گفت: عملیات راهداری محوری هم اکنون در محورهای همدان - ملایر، همدان - کرمانشاه، تویسرکان - فرسفج، همدان - تهران، نهاوند - نورآباد، کبودرآهنگ - ویان، فامنین- تجرک و محور رزن- آوج در حال انجام است.

وی افزود: بیشترین عملیات راهداری در محورهای استان همدان شامل ترانشه برداری به منظور افزایش دید، رفع موانع، اصلاح پیچ، شانه سازی، ایجاد پارکینگ در حاشیه راه، خط کشی، آزادسازی و پاکسازی حریم، ساماندهی تابلو و علائم، نصب و تعمیر گاردریل، رفع نقاط حادثه خیز و تعدیل شیب شیروانی است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن خواهیم بود، عنوان کرد: طرح راهداری محوری با هدف هم افزایی و بهره وری بیشتر از نیروهای راهداری با مرکزیت یکی از شهرستان‌ها و مشارکت شهرستان‌های همجوار و اولویت بندی انجام می‌شود.

کد خبر: ۸۷٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha