۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
تشکیل ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

تشکیل ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان

همدان-جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت یک‌هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال گذشته در شعب تعزیرات حکومتی استان همدان به ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده رسیدگی شد، گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۷۷ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات با بیش از ۸۲۹ میلیارد ریال جریمه بوده است.

وی گفت: این پرونده‌ها در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت توسط شعب تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شد به نحوی که تعداد یک‌هزار و ۷۴۶ فقره از پرونده‌های تخلف نیز مربوط به بهداشت، دارو و درمان با بیش از چهار میلیارد ریال جریمه بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: تعداد پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز را ۹۷۹ فقره ذکر کرد و افزود: این تعداد پرونده با بیش از ۷۶۹ میلیارد ریال جریمه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه از مجموع پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی استان ۹۹ درصد مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است، عنوان کرد: ۱۰۰ درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: بیشترین تخلف اعلامی عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گران‌فروشی واحدهای صنفی و بیشترین تخلف به‌ترتیب از سوی صنف در خواروبارفروشی، نانوایی و مرغ‌فروشی بوده است.

جودکی با اشاره به مجموع جریمه نقدی متخلفان اضافه کرد: متخلفین طی سال گذشته درمجموع به پرداخت یک‌هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۴۳ میلیون و ۷۲۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

کد خبر: ۸۷٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha