۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
تونل ۴۲ معدن طزره موقتاً تعطیل شد
در پی جان باختن دو کارگر؛

تونل ۴۲ معدن طزره موقتاً تعطیل شد

سمنان- غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: به دلیل ریزش و جان باختن دو کارگر در تونل ۴۲ معدن طزره، تمام فعالیت‌های این معدن موقتاً تعطیل شده است.

اسماعیل غنیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به مرگ دو کارگر معدن چی در تونل شماره ۴۲ مجموعه معادن زغال سنگ طزره در شمال شهرستان شاهرود، بیان کرد: این حادثه روز شنبه هفته قبل رخ داد و متاسفانه شامگاه پنج شنبه پیکر بی جان دو معدن چی بعد از پنج روز یافت شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان در حال تحقیق درباره علت حادثه هستند، تاکید کرد: به دلیل عدم امنیت معدن، تا روشن نشدن علت حادثه و اقدامات ایمنی و تامینی در تونل شماره ۴۲، تمام فعالیت های این تونل موقاً به حالت تعطیل در می آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه بازرسان اداره کار در معدن در حال بررسی شرایط هستند، گفت: این تونل موقتاً با دستور دادستانی و همراهی دستگاه قضایی تعطیل شده تا شرایط آن سنجیده و سپس درباره آن تصمیم گیری شود.

غنیان درگذشت دو کارگر معدن را نیز تسلیت گفت و بیان داشت: ایمنی همیشه یکی از مهمترین تاکیدات در زمینه کار و به خصوص در تونل های زیر زمینی معادن است.

کد خبر: ۸۷٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha