۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تایید صلاحیت ۷۰۹۳ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تایید صلاحیت ۷۰۹۳ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی بر آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید تا اردیبهشت‌ماه ۹۹ تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید، "امیرکبیر"، "سهند" و "صدرا" در خصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام در این طرح، انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی، روز دوشنبه ۱۹ اسفندماه با حضورحبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

طاهرخانی، در بخشی از این جلسه، بر انجام فراخوان پروژه‌ها، تعیین قیمت‌ها، اخذ پروانه و مجوزهای لازم و انتخاب پیمانکار، همزمان با ساماندهی متقاضیان ثبت‌نام‌شده تاکید کرد و گفت: شرکت‌های عمران شهرهای جدید باید تا اردیبهشت‌ماه خود را آماده آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی مسکن کنند.

در ادامه این جلسه، مدیران عامل شهرهای جدید امیرکبیر، سهند و صدرا به ارائه گزارشی از مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن و اقدامات انجام‌شده پرداختند. بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده در شهر جدید امیرکبیر در استان مرکزی، از مجموع، هزار و ۲۵۰ متقاضی، صلاحیت ۵۲۳ نفر تایید شده است که این تعداد ۴۱/۸ درصد مجموع متقاضیان طرح اقدام ملی را در این شهر جدید در بر می‌گیرند.

همچنین در شهر جدید سهند در آذربایجان شرقی، از میان ۶ هزار ثبت‌نام‌کننده، صلاحیت سه هزار ۴۱۰ نفر تایید شده است. سهم متقاضیان تاییدصلاحیت‌شده در این شهر جدید ۵۶/۸ درصدی از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان این طرح است.

در شهر جدید صدرا در استان فارس نیز در مجموع سه هزار و ۱۶۰ متقاضی از مجموع ۶ هزار ثبت‌نام‌کننده واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند که این تعداد برابر با ۵۲/۷ درصد مجموع متقاضیان می‌شوند.

کد خبر: ۸٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha