۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
پایانه صادرات شیلاتی مازندران راه اندازی شود
استاندار مازندران:

پایانه صادرات شیلاتی مازندران راه اندازی شود

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به فعالیت پایانه کشاورزی استان گفت: پایانه صادرات محصولات شیلاتی استان امسال باید راه اندازی شود.

احمد حسین زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار راه اندازی پایانه صادرات محصولات شیلاتی را در استان الزامی دانست و گفت: این پایانه باید در سال جاری تکمیل و بهره برداری شود.

وی با عنوان اینکه دیپلماسی اقتصادی اولویت دستگاه های اقتصادی مازندران به شمار می رود، خواستار رفع موانع صادارتی و توسعه صادرات انواع کالاها در استان شد و گفت: مانع زدایی برای رفع موانع صادرات امری الزامی است.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به پیشتاز بودن استان در تولید مرغ در کشور اظهار داشت: نظارت بر بازار مرغ و جلوگیری از نوسانات قیمتی باید در دستور کار متولیان و دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

حسین زادگاه درباره منطقه ازاد استان نیز گفت: طرح منطقه آزاد استان در شورای نگهبان در دست بررسی است و ایجاد آن مطالبه دیرینه مردم استان به شمار می رود.

وی یادآور شد: ایجاد منطقه آزاد می تواند زمینه صادرات محصولات را به کشورهای حاشیه خزر تسهیل کنید و امیدواریم مولفه های منطقه آزاد مورد توجه شورای نگبهان قرار گیرد.

کد خبر: ۸۶٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha